Μηκοδυναμική Σχέση – προοπτική

 

Το ηλεκτρονικό σεμινάριο Μηκοδυναμική & Ταχοδυναμική Σχέση δεν είναι ένα ακόμα σεμινάριο.

Δεν αποσκοπεί απλά και μόνο στην απάντηση πρακτικών ερωτημάτων. Ο κύριος στόχος του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τον επιστήμονα της άσκησης να μάθει να διαβάζει και να αξιοποιεί την επιστημονική έρευνα για την λήψη σχετικών αποφάσεων. 

Το σύνδρομο του φοιτητή

 Ως φοιτητής, για μαθήματα που δεν με ενδιέφεραν, συνήθιζα να διαβάζω (αποστηθίζω) με μοναδικό στόχο να περάσω την εξέταση. Μετά από 16 έτη ενασχόλησης με το αντικείμενο των σπουδών μου , δεν διαβάζω καμία έρευνα στην οποία δεν μπορώ να διακρίνω προοπτική για πρακτική εφαρμογή. Δεν αποστηθίζω όσα διαβάζω παρότι εξετάζομαι καθημερινά από ανθρώπους – πελάτες που επενδύουν χρήμα και χρόνο στην υπηρεσία μου. Δεν είναι διαγωνισμός μνήμης. Είναι διαγωνισμός κατανόησης με προοπτική πρακτικής εφαρμογής. 

Μηκοδυναμική σχέση και πιθανές ερωτήσεις απο επαγγελματίες 

 
“Κάμψη γόνατος (leg curl) στο μηχάνημα που ο ασκούμενος είναι καθιστός ή στο μηχάνημα που εκτελεί από πρηνή θέση;”
 
“Κάμψη αγκώνα με την άρθρωση του ώμου στις 0 μοίρες ή με τον ώμο σε κάμψη 90 μοίρες;”
 
‘Έκταση αγκώνα με την άρθρωση του ώμου στις 0 μοίρες ή με τον ώμο στις 90 μοίρες;”
 
‘Ένας ασκούμενος μου όταν σκύβει μπροστά δεν μπορεί να πιάσει τα δάχτυλα τον ποδιών του. Να τον μάθω να εκτελεί ασκήσεις (διατάσεις) που θα τον κάνουν να νιώθει τέντωμα-δυσφορία στους ισχιοκνημιαίους;”
 
“Πιστεύω ότι είναι καλύτερο για τους ασκούμενους μου να εκτελούν πιέσεις στήθους με μπάρα ή αλτήρες με μέγιστο εύρος κίνησης προς τα κάτω (μπάρα στο στέρνο, αγκώνες κάτω από το ύψος του κορμού). Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουν να υπερνικήσουν μεγαλύτερη αντίσταση αξιοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια στα ελαστικά στοιχεία των εμπλεκόμενων μυών.
 
“Είναι απαραίτητες οι πλειομετρικές ασκήσεις προκειμένου να βελτιωθεί η αξιοποίηση της ενέργειας που αποθηκεύεται στα ελαστικά στοιχεία των μυών; Αυτό φαίνεται στο γράφημα της Μηκοδυναμικής σχέσης.”
 

Απαντήσεις = Αποφάσεις 

Ως επαγγελματίας επιστήμονας της άσκησης, οφείλεις οι απαντήσεις σου να είναι στενά συνυφασμένες με την επιστήμη. Όχι για να περάσεις το μάθημα της φυσιολογίας ή της εργοφυσιολογίας. Για να μπορέσεις να πάρεις τις κατάλληλες αποφάσεις για του αποδέκτες των υπηρεσιών σου. 

Εγγραφή

Αν σας άρεσε το άρθρο, εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων για νέες δημοσιεύσεις.

Προστεθείτε στους 247 εγγεγραμμένους.
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *