Δίαιτα και γυμναστική = Θεαματικά αποτελέσματα


Δίαιτα και γυμναστική = Θεαματικά αποτελέσματα

Πριν από 1 χρόνο με δίαιτα και γυμναστική ο Δημήτρης κατάφερε να κάνει εντυπωσιακή πρόοδο στην σωματική του εμφάνιση. Σήμερα βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω τη εντυπωσιακή πρόοδο ενός ακόμα πολύ συστηματικού και επίμονου ανθρώπου. Του Πέτρου Κουσουλού.

Το μυστικό εν συντομία

Δίαιτα και γυμναστική συστηματικά.

Η διαδικασία

Στις 12.01.2016 έγινε η λήψη του ιατρικού ιστορικού, η  μυοσκελετική αξιολόγηση και η στοχοθέτηση.

Αρχικά δεδομένα

Σωματικό ύψος: 193cm

Σωματικό βάρος: 95,5kg

Περιφέρειες σε cm: 

  • Μέσης: 96
  • Στήθους:106
  • Γλουτών:110
  • Μηρού:61

Εμφάνιση:

κουσουλός πέτρος
12-1-2016
κουσουλός πέτρος
12-1-2016

Πληροφορίες σχετικά με την δίαιτα και την γυμναστική

Δίαιτα5-6 μικρά γεύματα.

Γυμναστική: 5-6 φορές την εβδομάδα προπόνηση αντιστάσεων σε συνδυασμό με χαμηλής έντασης και συνεχόμενης μορφής τρέξιμο. Επιπρόσθετα 1-2 φορές την εβδομάδα ασχολούνταν με την καλαθοσφαίριση.

Μέσος εβδομαδιαίος χρόνος συμμετοχής σε αθλητικές δραστηριοτήτες: 7-12 ώρες.

Περιοριστικοί παράγοντες: Χρόνια αλλά μη συχνά εμφανιζόμενη οσφυαλγία. 

Καθημερινότητα: Η μορφή εργασίας του τον υποχρεώνει να είναι πάρα πολλές ώρες καθιστός, μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή ή κινητού.

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: Πρωτόγνωρη συνέπεια και επιθυμία για καθημερινή άσκηση.

Στόχος:

Να φαίνεται και να αισθάνεται καλύτερα από ποτέ.

 

Το σχέδιο

Είδος προπόνησης:

1) Γυμναστική με βάρη

2) Αερόβια γυμναστική συνεχόμενης και διαλειμματικής μορφής

Διάρκεια γυμναστικής με βάρη: 60′

Διάρκεια αερόβιας γυμναστικής: 20′-30”

Συχνότητα γυμναστικής: 6 φορές την εβδομάδα

Οργάνωση προγράμματος γυμναστικής: Με δεδομένο την αυξημένη συχνότητα γυμναστικής καθώς και το στόχο (να φαίνεται καλύτερα), το προπονητικό έργο οργανώθηκε με γραμμική περιοδικότητα.

Επιπλοκές: Το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε μέσα σε αυτούς τους 6 μήνες ήταν μια οσφυαλγία από τις 20.02.2016 μέχρι τις 28.02.2016. Με την πολύτιμη βοήθεια του φυσικοθεραπευτή και συνεργάτη Κώστα Σακελλαρίου το πρόβλημα ξεπεράστηκε άμεσα. Παράλληλα , κατάλληλες τροποποιήσεις στο πρόγραμμα απέτρεψαν την επανεμφάνιση του προβλήματος.

Δίαιτα: 2-3 γεύματα την ημέρα. Ημερήσιο θερμιδικό έλλειμμα 500-800 θερμίδες. Δεν αποκλείστηκε κανένα είδος ή μορφή τροφής. Ναι, τρώει πίτσα, σουβλάκι και γλυκά!

Τη διαιτολογική καθοδήγηση των ασκούμενών μου, αναλαμβάνουν οι άκρως αποτελεσματικοί συνεργάτες μου και επιστήμονες διαιτολόγοι, Ανδρέας Ζουρδός και Θοδωρής Κάρτσωνας. Ο Πέτρος αποτέλεσε μια από τις λίγες εξαιρέσεις όπου το διατροφικό του πλάνο επιμελήθηκα ο ίδιος.

 

Δίαιτα και γυμναστική = Θεαματικά αποτελέσματα!

κουσουλός πέτρος
22-2-2016
κουσουλός πέτρος
22-2-2016

 

Περιφέρειες σε cm:         

  • Μέσης: 94
  • Στήθους: 104
  • Γλουτών: 107
  • Μηρού: 60
κουσουλός πέτρος
7-3-2016
κουσουλός πέτρος
7-3-2016

Περιφέρειες σε cm: 

  • Μέσης: 93,5
  • Στήθους: 105
  • Γλουτών: 107
  • Μηρού: 60
κουσουλός πέτρος
11-4-2016
κουσουλός πέτρος
11-4-2016

 

 

Περιφέρειες σε cm: 

  • Μέσης: 92
  • Στήθους: 105
  • Γλουτών: 107
  • Μηρού: 60
κουσουλός πέτρος
16-5-2016
κουσουλός πέτρος
16-5-2016

 

Περιφέρειες σε cm: 

  • Μέσης: 89
  • Στήθους: 104
  • Γλουτών: 104,5
  • Μηρού: 60
κουσουλός πέτρος
21-6-2016
κουσουλός πέτρος
21-6-2016

 

Περιφέρειες σε cm: 

  • Μέσης: 87,5
  • Στήθους: 101
  • Γλουτών: 103
  • Μηρού: 60

Συνοψίζοντας

κουσουλός πέτρος
12-1-2016
κουσουλός πέτρος
21-6-2016
κουσουλός πέτρος
12-1-2016
κουσουλός πέτρος
21-6-2016

 

Συνολική μείωση περιφερειών σε cm:            

  • Μέσης: 9,5
  • Στήθους: 5
  • Γλουτών :7

Συνολική μείωση σωματικού βάρους σε kg: 12

Διατήρηση του αποτελέσματος

Η μακροχρόνια διατήρηση αυτού του αποτελέσματος ίσως αποδειχτεί πολύ πιο δύσκολη από την αρχική του επίτευξη.

Μέθοδος διατήρησης;

Πάμε πάλι. Συστηματική δίαιτα και άσκηση.

 

Ο στόχος του Body Solutions παραμένει ίδιος, απλός και μοναδικός.

”Η επίτευξη αποτελέσματος”

 

 

Εγγραφή

Αν σας άρεσε το άρθρο, εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων για νέες δημοσιεύσεις.

Προστεθείτε στους 151 εγγεγραμμένους.

1 Comment

Add yours

+ Leave a Comment